"Dezvoltarea afacerii este asigurata     
printr-o
CONDUCERE COMPETENTA"    

 articole/
 informatii utile
 informatii
 video
 cerere
 oferta

 

Cum aleg consultantul in management ?

Nota: textul din prezentul articol (incluzand desenele) este protejat de legea dreptului de autor, legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, actualizata, drept acordat s.c. Premier Management s.r.l., Bucuresti).

 

 

Prin acest articol dorim sa va sprijinim in luarea celei mai bune decizii atunci cand doriti sa selectati consultantul in management astfel incat sa va ofere asistenta calificata pe care o doriti.

Consultantul in management este acea persoana care are competenta necesara pentru a furniza beneficiarului solutii de crestere a performantei, de crestere a competitivitatii modului de administrare/ gestiune a oragnizatiei. De cele mai multe ori, foarte bunele rezultate obtinute pot fi confirmate cu usurinta, iar managementul organizatiei - ca principal beneficiar al rezultatelor consultantei - este incantat de <saltul de competenta> in sfera conducerii eficace obtinut datorita consultantei.

 

Dar in ce consta consultanta in management ?

Sintetic, consultanta in management reprezinta o suma de actiuni prin care BENEFICIARUL isi dezvolta un mod de lucru competitiv.



 

Deci, in esenta, consultantul in management sprijina beneficiarul:

1.            sa inteleaga o anumita realitate, pentru a lua decizii adecvate si/sau pentru a lucra intr-un mod competitiv

2.            sa-si insuseasca anumite practici, care il fac competitiv pe piata specifica;

 pentru a-si insusi anumite practici care ii cresc competitivitatea, beneficiarul trebuie sa treaca printr-un proces care are ca pasi majori: cunoasterea, intelegerea si insusirea.

 - putem spune ca angajatii beneficiarului au ajuns sa cunoasca, daca pot sa redea cunostintele transmise - folosesc memoria (pot doar sa repete);

 - putem spune ca angajatii beneficiarului inteleg, daca pot mentiona legaturile/ relatiile dintre cunostinte - folosesc ratiunea si logica (pot sa repete si sa actioneze; sunt create premizele actiunii - uneori realizeaza activitatile corespunzator alteori nu);

 - putem spune ca angajatii beneficiarului au ajuns sa-si insuseasca anumite practici, daca au o atitudine pozitiva in raport cu practicile respective exista o anumita traire emotionala (pot sa repete si sa actioneze sub imbold propriu, ca nevoie interna).

       

Ca principale elemente de competenta necesare consultantului (in special al celui care poate determina beneficiarul sa-si insuseasca anumite practici) putem enumera:

    - excelente cunostinte in domeniul pe care il practica (managementul calitatii, managementul mediului, managementul sigurantei alimentului etc..);

    - o foarte mare deschidere catre nou si o deosebita flexibilitate de a intelege situatiile particulare existente la beneficiar;

    - foarte bune abilitati interpersonale si o foarte buna capacitate comunicationala;

   - o puternica dorinta de a-i sprijinii pe ceilalti - o foarte puternica dorinta de a transmite si forma.

 

Prin asistenta calificata in management oferita de s.c. Premier Management s.r.l., 
cresteti competitivitatea organizatiei, capacitatea de a raspunde adecvat pe piata

 


Avem competenta necesara sa furnizam

  • servicii calificate de consultanta manageriala - cresterea performantei afacerii prin consolidarea proceselor de management
    (beneficiati de rezultatele introducereiii de bune practici de management de planificare, organizare, monitorizare, control);
  • evaluari si diagnoze de management (ale activitatilor de management/ ale personalului care indeplineste functii de conducere)
    (in scopul cunoasterii/ intelegerii slabiciunilor de management si a identificarii actiunilor de imbunatatire ce se impun);
  • cursuri-seminarii de practica manageriala
    (in scopul consolidarii competentei managerilor, a conducatorilor aflati pe diverse niveluri irarhice).

Suntem onorati sa raspundem oricarei solicitarii a dvs. referitoare la cresterea performantelor firmei
prin abordarea calificata a managementului afacerii!

Ne puteti contacta la mob. 0722.530.872 , tel./fax 021-242.12.22 sau prin e-mail: contact@premier-management.ro

 

 

 

articol initial 20 august 2005 ( <Cum aleg consultantul in management (in domeniul calitatii, mediului etc. ?>)

articol actualizat: 26 octombrie 2010

dr.ing. Octavian LOGHIN - coordonator articole s.c. Premier Management s.r.l.

 

 

 

 

Copyright © Premier Management s.r.l.  All Rights Reserved

(textul este protejat de legea dreptului de autor, legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe). 

sus

 

Reveniti la informatii utile


 

S.C. PREMIER MANAGEMENT S.R.L.
adresa : str. Cristea Mateescu nr. 2, sect.2, Bucuresti
tel./ fax : 021-242.12.22
mob. : 0722.530.872
e-mail : contact@premier-management.ro
web : www.premier-management.ro